Tuesday, October 21, 2008

ceva ce am scris dupa revelionul 2007-2008...

02.01.2008

Mai e cam o ora pana pe 3 ianuarie. Revelion interesant: enervant la inceput, super fain la mijloc, groaznic la sfarsit (si-a pierdut Ioana R. telefonul).
Prima zi din an petrecuta la Almas cu Ella, Stefan D. si Nashu’. A fost foarte fain… Am gratarit, am dardait… Filme :"Saw 1" si "The Butterfly"(« flutterby » by Steve) Effect. Caldura cea putina de la semineu, 2 calorifere electrice si-o aeroterma(care-l cam deranja pe Nash ca facea galagie). Mancare : 2 ciocolatzi shi porcarii. Bautura : un pahar jumate de vin fiert, un paharel mic de vin de anul asta… sau anul trecut… fie… si suc de rodii. A se retine ca nu m-am imbatat deloc. Muzica : Pasarea Colibri, Julio Iglesias si altii. Apa: rece. Zapada: si mai rece.

1.Sosete din care iese abur.

2.Steve: “miroase a porc ars.”......
Ioana: “nashule, da-te mah, de langa foc ! “

3.Nash afumat.

4.Darts (cui gasit dupa ce faptul a fost consumat)

5.Robinet bushit.

6.Plante, legume, verdetzuri, zarzavaturi la vin fiert-->pliculetz taiat cu toporul :)

7.M-am jucat cu un lemn noduros

8.“Ioana, ce se aude?

“nuj, Ela.”

“Ioana, curge apa!”

“Aud.”

“De unde curge apa?”

“Din baie”

“De ce?”

“Nuj.”

“Ioana, de ce curge apa?”

“AAAAAAAAAAAA”

4 comments:

Anonymous said...

ok, octav poate fi considerat porc, tu surdă sau vacă, steve singurul care vă eclipsează, fiind ăl deştept :)

Anonymous said...

da` eu te iubesc aşa văcuţă >:D<

Jo said...

ce kinki. da a cam trecut ceva de timp de cand n-ai scris
huguletz>:D<:*

cold.as.ice said...

aoleu...am ramas in istorie ca am distrus un rev prin neatentia mea...;;)...si ce mai rev :D :>:>:>