Saturday, July 4, 2009

Valetul de romb

Dap, valetul de romb imi aminteste de tine. De absolut tot. Ochi, postura, zambet... tot.
Valetul de romb imi aminteste de momentele in care erai foarte aproape... si de cat de mult imi lipsesti cand esti departe.
Sincer? Nu am nici cea mai vaga idee de ce. Habar nu am ce ai tu in comun cu o carte de joc.
Oare sa fie faptul ca orice lucru marunt imi aminteste de tine? Oare sa fie faptul ca intamplator ma jucam cu un pachet de carti cand m-am gandit la tine intr-o zi si am vazut acel valet? Nu stiu.
Problema mea (sau marele tau noroc) e ca in pachetul ala mare de carti, eu sunt doiul de trefla. Atat. Un pion care admira de departe pielea ta perfecta pe sub care curge sange albastru.
TROMBON!!!
Nu exista doi valeti de romb in pachetul meu... in lumea mea.
Esti doar tu. Si tu vei fi mereu.
Iar eu voi renunta intr-o zi la ideile mele infantile. Ma voi trezi la realitate si imi voi trai viata alaturi de doiul meu de romb. Va semana putin cu tine si ma voi putea convinge ca de fapt nu am pierdut nimic... dar nu vei fi tu... Si asta ma va durea in fiecare clipa din fiecare ora a fiecarei zile.
Sa ai o viata frumoasa.
Cu drag,
Doiul de trefla



P.S. Ciudatenie de post fara niciun fel de relevanta. Nu va ambalati dragilor, nu am gasit marea dragoste neimplinita :)).
Mari noutati nu prea am.
Va salut cu drag si dor de pe insula.
Aveti grija de voi.

2 comments:

cold.as.ice said...

fals!!! tu esti o dama de...nu ma pot hotari intre pica si inima rosie..:-?...
ideea e ca ii esti superioara valetului de romb, deci rezolvai problema :D
kisses :*:*:*

Corina said...

superb. magnific :"> fara cuvinte :D