Friday, August 14, 2009

In sfarsit :D

Intrebare: Daca uitandu-ma pe fereastra si vazand nori grei acoperind peticul de cer vizibil din camera in care sunt (datorita blocurilor si a dealului linia orizontului e incredibil de aproape) incep sa ma gandesc la mare si la soare si la supercaldura... sunt nebuna?

Raspuns: Nu.

De ce?

Pentru ca peste 4 zile plec la mare. Dap, dragilor... am reusit! Intr-un final glorios am reusit sa gasesc pe cineva cu care sa merg la mare (merci, Ioana R.), ceea ce inseamna ca sunt de-a dreptul innebunita de dor, de asteptare, de bucurie, de emotii. Ce mai? Am innebunit de tot.

Asadar si prin urmare,(ei faceau comert pe mare....oooof... toate rimele ajung la cuvantul "mare", pana la urma)abia astept sa vina ziua de luni... Pana si pregatirile... bagajul... tot mi se pare super:D

Sper ca toata lumea e la fel de fericita ca mine acum:D

Aveti grija de voi!

2 comments:

Skely said...

well isn't this a coincidence!! pe 18 plec si eu la mare, si sunt la fel de fericit ca si tine, cred:). la 8 jumate seara, in tren;urmatoarea oprire: maaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeee!:D

cold.as.ice said...

high la mare!! ;)