Saturday, July 3, 2010

Vacanta.

N-am mai scris nimic de o gramada de timp. N-am avut nici timp, nici chef.

Acum am o gramada de ganduri, mici si nesemnificative, care urla la mine sa le scriu.

Primul si cel mai enervant e faptul ca subiectele la info erau gresite. Si nimanui nu pare sa ii pese. Nimeni nu pare sa fi observat. Desi noi am anuntat, ca niste copii buni ce suntem (am fost). Ma rog... Greseala din enunt a fost oarecum remediata printr-un exemplu... dar...totusi... cum sa dai subiecte cu greseala de tipar la bac. Adica... E BAC, ffs!

Urmatorul ar fi faptul ca vreau la mare mult mult de tot si ai mei colegi nu pot merge acuma, si eu trebuie sa stau sa ii astept pe ei... si... si... sufar.

Altul ar fi faptul ca ma bucur nespus ca am reinceput sa ies cu niste oameni cu care nu mai vorbisem asa... pe-ndelete, de cand eram noi mici (eu treceam in clasa a 9a). Si acum ca veni vorba... Imi cam e dor de inca niste lume cu care stateam mult atunci... Dar lumea aia e maaare si pe mine, bobocul, nu ma mai baga in seama.

M-am saturat sa tot fac introduceri pentru ideile pe care le scriu... Asa ca de-acum n-aveti decat sa va prindeti singuri cand trec la un alt subiect.:))

Abia astept sa primesc rezultatele la bac. Pana atunci, inca mai am o mica legatura cu liceul si cu tot ce-am fost pana acum. Si vreau sa uit tot. Bine... aproape tot (Astia care v-ati imbufnat, dezbufnativa, ca nu va sade bine).

Imi zic niste colegi de-ai mei uneori ca n-ar vrea sa inceapa din nou. Ca le e frica, intr-un fel. Dar de ce n-ai incepe din nou? De ce n-ai incerca sa traiesti altfel de data asta? Sa nu mai asculti de toata lumea, sa tu te mai simti responsabil de tot ce se intampla in jurul tau, sa cunosti un om nou in fiecare saptamana si sa-l inveti pe de rost?

A venit in sfarsit vara... Si sunt fericita... Cred.

Sunt sigura ca mai erau lucruri de scris. Dar nu mi le aduc aminte acum si oricum nu intereseaza pe nimeni ideile mele ciudate, nascute pe fond de stres bacalaureat(z)esc. Asa ca va las in pace, deocamdata.

Aveti grija de voi!

No comments: