Friday, May 14, 2010

Furtuna.

Natura e manioasa azi. Mi-a aruncat cu praf in ochi.
Urma sa ma spele de rusine, dar am fugit.
Cred ca am suparat-o rau ca n-am avut rabdare. Dar pana si rabdarea a inceput sa ma sperie.
Mi-a parut rau ca m-am grabit in secunda in care pulsul mi-a revenit la normal. Dar era prea tarziu. Am stat cu grimasa aia pe fata tot restul zilei.


Norii au 5 culori. Si cea mai intensa e infricosatoare. E culoarea vidului (nu negru... Negru e culoarea nimicului).



Florile de pe drumul spre casa seamana cu niste bulgari de zapada... calzi. Eu nu rup florile (decat cand sunt agitata... atunci rup orice) pentru ca la mine acasa, in vaza, flori sunt 2 zile, maxim 3... dupa care devin deseuri organice intr-o punga neagra.
Afara traiesc cu mult mai mult. Orice traieste mai mult si mai frumos afara.
In casa, mori incet... Te sufoca mii de ganduri si de idei. Afara, aceleasi ganduri si idei iti dau aripi.

Aveti grija de voi.

1 comment:

cold.as.ice said...

lasa 'afara' sa intre in casa! deschide geamul!
ce stari ai...ntz ntz ntz...iti trebe o baie de soare la mare..8->
>:D<:*:*
[f*ck Grasu >:)\m/\m/\m/ vede-o-as in vama =)))))]