Saturday, October 6, 2012

Revolutie in gandire?

Azi, pentru prima data de... mult timp, am avut sentimentul ca pot face lumea un loc mai bun.
Nu, nu doar zambind unui omuletz care trece pe langa mine, nu, nu doar fiind eu deschisa, si de-o sinceritate enervanta, asa cum sunt de la mama natura.
Nu. Astea nu sunt lucruri speciale, nu sunt lucruri care sa ma faca sa nu dorm noaptea, gandindu-ma la ce impact as putea avea asupra modului in care vede fiecare individ in parte lumea. Dar ideea pe care am impartasit-o cu o doamna azi, ideea mea de (banala) lucrare de de diploma, pe care oricum trebuia s-o scriu... asta e ceva care imi da speranta ca as putea, in vreun fel, imbunatati vieti a milioane de oameni.
Poate e un vis copilaresc, poate ca, de fapt, sunt cai verzi pe pereti si poate ca, de fapt, nu o sa fac nimic demn de luat in seama niciodata.
Dar ce-ar fi?
Ce-ar fi sa isi dea fiecare om in parte seama cata putere are simpla actiune de a constientiza ce ne afecteaza firul gandirii? Ce-ar fi ca fiecare dintre noi sa isi dea seama ca poate alege carui eveniment ii permite sa ii ghideze reactiile din ziua respectiva? Ce-ar fi daca ne-am da cu totii seama ca deciziile pe care le luam in mod irational de cele mai multe ori, pot fi facute rationale; daca ne-am da cu totii seama de cate ori am crezut in primul nostru gand pe o tema, fara sa ne dam seama ca e bazat pe-o simpla coincidenta, pe faptul ca s-a intamplat sa ne povesteasca un prieten o intamplare anume, in loc sa fi citit noi insine despre probabilitatea ca acel eveniment sa se fi intamplat.
Ce-ar fi daca intr-o zi, ne-am da cu totii seama exact ce ne dorim de la viata si cum putem sa obtinem lucrurile alea?
Aveti grija de voi!

No comments: