Friday, December 12, 2008

De ce?

Pentru ca viata mea incepe sa o ia razna...
Pentru ca tot ce fac pare sa inceapa bine dar se termina prost
Pentru ca nu mai sunt sigura de mine
Pentru ca nu mai stiu exact ce vreau
Pentru ca nu mai sunt sigura ca mai vreau ceea ce am
Pentru ca ideea de schimbare suna mai bine ca oricand
Pentru ca tocmai mi-am rupt o unghie
Pentru ca frustrarile mele sunt atat de nesemnificative ca ma enerveaza si mai tare
Pentru ca nu e zapada pe jos
Pentru ca nu simt ca vine Craciunul
Pentru ca dimineata cand ma trezesc e intuneric afara
Pentru ca sunt atat de rece incat lumea nu isi da seama cata nevoie de caldura am
Pentru ca sunt inteleasa gresit
Pentru ca lumea utopica in care credeam cand eram mica nu exista
Pentru ca cei din jurul meu nu vor sa schimbe lumea asta cu una utopica... (nici macar nu viseaza la asa ceva)
Pentru ca nu am vointa sa duc la capat ceea ce incep
Pentru ca ma dor degetele de la cantat la chitara
Pentru ca de durere de degete nu reusesc sa cant nimic bine

Pentru toate motivele astea am decis sa imi consum 10 minute in viata scriind pe blog

1 comment:

Corina said...

minunat, nu stiam postarea asta. e putin stilul meu :"> sau acuma nu stiu, poate stilul meu copiat de la tine :)) oricum, aprecierile mele >:D< daca isi au importanta :D