Saturday, December 13, 2008

Ninge!!!

A venit iarna... Si odata cu ea au aparut si gandurile bune.... Si am reinceput sa discut cu oameni cu care uitasem cum e sa stai de vorba...
Ma simt bine... In ciuda unei incercari nereusite de a ma intelege bine cu niste oameni care pur si simplu nu ma inghit(nu imi dau seama exact de ce)
Totul e ok.... Totul va fi ok... Imi mai trebuie doar un print pe un cal alb sa vina sa ma salveze de monotonia zilelor traite intre oameni reci si fara sperante....(accept si printi mai vechi care realizeaza brusc faptul ca frumoasa din padurea adormita e o scorpie pe langa mine :D )
Ma iubesc... Ma iubesc prea mult ca sa imi irosesc timpul cu vise care nu se vor adeveri, probabil, niciodata...
Aveti grija de voi.

1 comment:

Unknown said...

bv surioara:D cunosc putine persoane care se iubesc si sigur eu nu sunt printre ele....