Friday, December 12, 2008

scuze

Imi cer scuze, fratilor, ca in ultima vreme blogul meu e atat de sumbru....
Dar nu vreau sa fiu vesela si dragalasa doar de dragul vostru... sau al aparentelor.... Asta ar insemna sa fiu ipocrita... iar eu nu sunt asa.
Si totusi... ce-am facut eu in ultima vreme? Pai(fara pai)... am fost la scoala... aproape la toate orele:D... Am intrat intr-un grup care se pare ca nu e asa cum am crezut eu....Am pierdut vremea.... Am iesit in oras cu colegii si m-am distrat(o vreme)... Si cam atat...
Voi ce mai faceti? Cum va mai merge?
Aveti grija de voi.

3 comments:

Skely said...

primesc greu feeds-urile de la blogul tau, si doar acu am vazut ca ai mai scris un articol de curand, si nu l-am citit.
mi-ai lipsit, pe blog, si intrasem la banuieli, dar m-am linistit.
eu in ultima vreme, astept Craciunul, marea mea pasiune, si respir cu nonsalanta fumul scolii.
ah, si am inceput sa vorbesc in metafore si cu cuvinte aiurea care suna bine. banuiesc ca e un plus. :)

Unknown said...

pai(fara pai)..mie imi place blogul tau :)

Jo said...

la care gruop te referi?
ca asta in care esti..e ft ok;;) si e exact asa cum il vezi: sincer, fara ipocrizie,figuri si impresii.
abia ast sa ornam luni clasa:X
:*