Friday, May 23, 2014

For Those About to Rock, I Salute You!

THE R.O.C.K. IS CELEBRATING 40 YEARS OF AC/DC!

Vineri, 23 mai, de la ora 21:00, La Căpiţe si Dynacord Hsa-Audio prezinta un concert tribut AC/DC de EXCEPTIE cu trupa The Rise Of the City King(The R.O.C.K.),!
\m/ Video: http://www.youtube.com/watch?v=IFvhotOyo-M

Pret bilet: 10 RON
Rezervari pentru loc la masa (4,6,8): 0720 400 333

Din set list nu vor lipsi hituri ca Thunderstruck, TNT Highway to hell sau You shook me all night long dar si multe altele. Trupa The R.O.C.K. v-a pregatit multe surprize, una dintre ele este legata de sistemul de sunet pus la dispozitie de Dynacord HSA-Audio si cu ajutorul caruia energia transmisa din scena se va face foarte puternic simtita in randul fanilor care vor ajunge la concerte.
"FOR THOSE ABOUT TO ROCK WE SALUTE YOU!" \m/
" Proiectul The R.O.C.K. aduce in scena explozia si dinamismul concertelor AC/DC. Cu un solist vocal de exceptie care se apropie foarte mult de Brian Johnson, un chitarist solo din Moscova (la fel de "nebun" si energic ca Angus Young si instrumentisti cu experienta la bas, chitara ritmica si tobe, trupa The R.O.C.K. reuseste de fiecare data sa surprinda publicul si sa ii transmita starea specifica unui concert AC/DC autentic".
Componenta The R.O.C.K.
Daniel Ignat - Lead Vocals
Nik Baydin (Moscova, Rusia) - Lead Guitar
Adrian Popescu- Rhythm Guitar/Backing Vocals
Mircea (Burete) Preda- Bass/Backing Vocals
Mirko Grusa (Koln, Germania) - Drums


În seara asta, merg la concert. Un concert pe care l-am ratat cu o vară în urmă și, după care, mi-am dat seama când am aflat de evenimentul din seara asta, am avut un mic regret, mereu. Un fel de ciudă pe factorii care m-au determinat să renunț la a mai merge sa ma zbengui încă o ora. Azi voi afla dacă era chiar așa important pentru mine să merg la concert, sau dacă voiam doar să am niște vină de dat.

Oricare ar fi răspunsul la dilema mea, cert este ca mă voi distra, pentru ca sunt convinsă că lumea va fi faină, vremea va fi perfectă, berea va fi rece și în general, n-are ce sa meargă rău.



Aveí grijă de voi!


No comments: